Meow

Hej igen.

Jag är besviken. JÄTTE! Idag såg jag att ett nytt desperate housewives-avsnitt hade kommit ut (DUBBELAVSNITT dessutom!). Lyckan var enorm, tills jag upptäckte att det antagligen var sista någonsin, och det var fruktansvärt dåligt slut. Buäääh... De man helst skulle vilja vara ihop var inte det, vissa fick man inte ens reda på vad som hände med. Usch.

Har börjat följa Gossip girl istället, iallafall nånting. Eller det är ganska roligt faktiskt! Hm. ingenting intressant att säga kanske. Imorn blir det landet och på tisdag är det studentdags, Jenny och jag ska leka cateringpersonal. Oh-oh...

Hm. vad har hänt mer? Jag har haft Sigrid på besök. Myspys med lättsmält film, popcorn, shopping och café. :D tack Sis!

Gossip girl-time. puss

Kommentarer
Postat av: Sis

Nöjet var helt på min sida!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback