Malinnalin

Idag har jag träffat Malin. Riktigt mysigt att sitta och äta glass vid kanalen... Sen blev det ju träning också eftersom vi typ gick genom hela stan. Jag missade ett tåg (som vanligt?) så vi bestämde att vi skulle åka till munkebäckstorget och gå till sävenäs. På bussen satt verkligen en väldigt... speciell människa. Hon hade typ orange hår, bara leggings och en t-shirt på sig. det såg ut som om hon hade doppat huvudet i mjöl, för hon hade för ljust puder. Dessutom hade hon inga ögonbryn utan hade målat två streck med lila (!?) penna. Hon hade sin pojkvän, eller snarare ett strul kanske, med sig. Jag och Malin satt så vi åkte baklänges, precis vid mittendelen. då finns det en stol framför vårt säte som står liksom mot mittengången. Där satt hon och verkligen TRYCKTE in tungan i munnen på den stackars killen. Såg fruktansvärt roligt ut... :P

imorn blir det dagis. Blä... Är inte sugen på att jobba. :I

Kommentarer
Postat av: Sis

Låter som ni hade en vacker syn framför er:p

Postat av: Malin

fy vilken jobbig människa hon var... haha. louise tror att hon såg henne på stan dagen efter... kände igen henne på min beskrivning. hehe. jaja. jag hade trevligt iaf. i sommar får vi ses oftare! jag kom in på hjälmared förrästen! =)

2008-05-14 @ 16:52:46
URL: http://gularundprickar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback