All by myyyyseeelf

Idag åkte Michael till Danmark. Jag är patetisk och ensam nu på grund av det. Bläh... Så är inte mamma och pappa hemma heller, och det är faktiskt inget kul att sova ensam här. Klart jag kan åka till landet till dem, men där sover jag ju också ensam... :(

Och jag är tråkig och vill inte vara med nån idag. Utom Michael. Och Hjalmar... Men det är lite långt till båda... Det är till och med långt till Hemköp, och jag har ingen mat hemma. This sucks.. Tur att jag har tv:n iallafall. Och Hemmakväll så jag kan hyra film. (Dock ligger det ännu längre bort än Hemköp. Spännande va? Vet inte ens vad jag skulle hyra. En prinsessas dagbok funkade förra gången, så nåt i samma stil. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback