Tänk

Nu har jag skrivit två inlägg nästan i rad. Är ni inte stolta? Whatever, jag är det iallafall. Idag har jag köpt nya fiskar. Min andramal dog igår, så jag fick köpa en ny, men den här är inte lika söt som den förra... Jag har bestämt att döpa den till Mal-in. Min nästa mal ska heta Nal-in. Jag hyllar Malin i denna bloggen. Malar är faktiskt min favoritfisk, så det är inte alls något elakt, snarare tvärtom! :) Iallafall så har jag köpt två andra fiskar också som ska äta upp mina sniglar som av någon anledning har bosatt sig i mitt akvarium. Har inte riktigt bestämt vad de ska heta än, och de ser likadana ut så man kan inte riktigt hålla skillnad på dem... Dumt. Så nu har jag alltså två Scalarer som heter Prazze och Mihawk och en mal som heter Mal-in. Dessutom har jag två platys som heter Hjallet och Sis. De är orange... hade tyvärr inga gröna fiskar Hjalle...

Nu ska jag gå och ta in ninisarna, för det har jag glömt. Men alltid kul med lite uppdatering om mitt akvarium, right? (A)

Over and out


Kommentarer
Postat av: Hjalmar

Mihawk? :Z

HJALLET?!
Vet föresten inte om jag ska vara mest upprörd över att den heter Hjallet eller att den inte är grön :(

Du måste btw ta med fiskarna om vi flyttar ihop! De kan bli vår familj eller så...

2008-03-13 @ 22:50:42
Postat av: Jenny

Klart jag ska! :D Michael kallades för Mihawk ett tag av sina kompisar, och han hatar det så jag måste retas.. :P

2008-03-13 @ 23:17:52
Postat av: Sis

Vad glad jag blir att du har döpt en fisk efter mig:D

Postat av: Malin

ska jag ta det som en komplimang att jag har fått en fisk uppkallad efter mig? haha. jag vill träffa mal-in någon dag. jag är i gbg hela denna veckan förrästen så jag vill träffa dig!

2008-03-17 @ 10:44:57
URL: http://gularundprickar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback