Nypåbegäranblogg

Jahapp. På begäran (igen)...

Nu ska vi se. vad har hänt sen sist? Jag har inhandlat en ny mobil. En sån där rätt hightec med touchgrejs och sånt. Men trots alla funktioner så saknar jag min gamla. Jag vill kunna skriva sms utan att titta igen, behöva slåss lite med den för att knapparna ska funka, och kunna kasta in den i väggar utan att det gör nån (mer) skada. Men nänä... Inte denna lyxbiten inte.

Idag var jag i kyrkan och hade konfirmander och andakt. Var verkligen extremt nervös, för det var första gången, men det gick! Och till min stora lycka så var alla tysta dessutom, till och med den andra gruppen som verkligen pratar konstant. *glad*

Igår intresseanmälde jag mig till tre lägenheter i Göteborg. Två i lunden och en vid olskrokstorget. Alla var nog tvåor tror jag... It's gonna be awsome (eller hur det nu stavas)!

Jag har självinbjudit mig till Sigrid på lördag, så då blir det melodifestivalmys. Det var stor lycka när Carola åkte ut, och lyckan blev bara större när man kunde läsa i Aftonbladet (som jag naturligtvis inhandlade) att hon hade fått nåt nervsammanbrott eller så. Seriöst liksom, kan hon inte ge upp nån gång?

Jag har klippt mig också! Men det får ni se när vi ses....

Har insett att jag vill flytta ut jättejättemycket nu. Men inte för att jag inte trivs, det gör jag faktiskt. Det är mysigt att bo i en småstad där alla känner varann, alla hälsar på stan och i bussarna. Kul att åka tåg också. Det är till och med kul ibland att missa tåget av nån anledning... I'm so weird! Viljan att flytta ut kommer nog mer för att det känns rätt nu, som att jag är nog stor nu ungefär. Eller om man ska skriva på Jenny-vis "som när man bakar en kladdkaka. om man tar ut den för tidigt kommer den dega ihop sig, och om man tar ut den för sent så blir den torr och tråkig"!

Nu är jag sömnig... och klockan är bara kvart över elva. Fy på mig. Dessutom tänker jag vänta på att Hjallet ska komma tillbaka till msn... Such a nerd.

Tjingeling! :D

Kommentarer
Postat av: Hjalmar

HJALLET?! >:O

2008-03-12 @ 00:10:27
Postat av: Jenny

Hjalleballe kan jag skriva istället om du vill (A)

2008-03-13 @ 22:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback