Easter bunny

Idag är det påsk. Eller ja, nu är det påsk kanske man snarare ska säga. När jag var liten brukade jag gilla påsk. Tillsammans med Hjalmar satt jag och gjorde kycking efter kyckling, alla med sina egna personligheter. Sedan dukade man upp alla kycklingarna på bordet när man skulle äta, och that's about it. Those were the days... Men det var ändå lite speciellt sådär. idag däremot har jag gjort absolut ingenting. Eller ja, ingentin påskigt iallafall. Gick och såg på "försoning" med mamsen och pappsen... Den var bra. Mycket bättre än "No country for old men" eller vad den nu hette. Den som fick Oscar för bästa film alltså. Men back to easter. Jag funderade på att klä ut Elvis till påskhare av ren uttråkning (?), men han skulle nog inte gilla det...  :(

Såg på Star Wars nyss också, men det är inte heller så påskigt. Hm... Ägg har jag ju ätit iallafall, yay me. Nu ska jag plugga körkortsteori.

Min blogg har blivit pånyttfödd. Halleluja!

Kommentarer
Postat av: Sis

Känns verkligen som att påsken hör till barndomen...

Postat av: Hjalmar

Fy fan vad grymma våra påskkycklingar var! :D Helt galna.
Jag köpte i alla fall Kinderägg idag som jag och J åt och sedan lekte med leksakerna i... men i övrigt har det väl inte varit särskilt påskigt får man säga.

And yey för pånyttfödd blogg!

2008-03-22 @ 22:50:19
Postat av: Jenny

Lätt! :D
Jag var som skrivet på bio idag och köpte en "knattemeny". Där ingår det ett kinderägg! :D

2008-03-22 @ 23:53:51
URL: http://riskakormedsalt.blogg.se
Postat av: Julia

Jag var faktiskt också med och gjorde de där påskkycklingarna! sådetså. :(

2008-03-25 @ 18:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback