Farnalegnsrgnrhjgk

Ungefär en sån dag idag. Jag blir så otroligt irriterad och ledsen och ARG när en kompis inte fattar att jag också har känslor, och uppträder själviskt. Ställer in något man bestämt, eller ändrar på det. Och när kompisen inte vill ställa en väckarklocka för att ses. När hon tror att det handlar om pengar när det handlar om känslor. När hon inte kan prioritera som en vän. DET gör mig så jävla arg. När hon inte vill komma hem till en för att hon är för lat för att fixa ett busskort och för snål för att köra bil eller betala resan, och vill att jag ska göra det istället. Igen.

Jag vet inte ens varför jag inte säger ifrån.

Suck.

Kommentarer
Postat av: Julia

säg ifrån mer, det man inser så småningom är att det blir mycket lättare om man är en bitch när man kan. Sådetså. Oftast förlorar man mindre än man vinner på det. snart kommer du hit! puss darl

2007-10-22 @ 12:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback