Stockholm

Ja, nu är man i Stockholm. I typ världens finaste lägenhet mitt i stan. Lite avundsjuk blir man ju även om man inte ens vill bo i denna stad.
Senare ska vi gå på bio, wooh. Så ska vi gå ut och äta också... Julia är dock lite sjuk så det blir nog en del sitta-inne-och-mysa-och-dricka-te också, men det är ju en av mina favoritsysselsättningar, så det blir bra för min del.

Annars måste jag säga att Hjalmar är dålig på att svara på mina mail! :O seså...

Back to the book again now.
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska svara, ska nog ha stor mailskrivardag imorrn eller så. Men du kan inte anklaga mig för att jag inte svarat på senaste mailet, hade tenta ju! Och på onsdag har jag en 20 mins redovisning som jag inte alls är laddad för :(

2007-11-10 @ 17:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback